GOPS Irządze
Komunikat o awarii telefonu stacjonarnego
25
maj
2026
Więcej
Przejdź do menu głównego.
Przejdź do treści.
Przejdź do wyszukiwarki.
Uruchom wysoki kontrast.
Uruchom wersję tekstową.
Skróty klawiszowe:
Pokaż moduł: Skróty klawiszowe.
Strona wykorzystuje pliki cookies.
Dowiedz się więcej...
Wysoki kontrast.
Wysoki kontrast.
Oficjalna strona internetowa Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Irządzach. Strona wyposażona w automatycznego lektora treści. Usługa lektora dostępna jest z poziomu poszczególnych podstron.
Wersja dla niesłyszących.
Pomagamy najbardziej potrzebującym
Pomóż sobie i innym. Daj szansę.
Tutaj będzie znajdował się ETR - tekst łatwy do czytania.
Dane
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
42-252 Irządze
Irządze 127a
woj. Śląskie
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Irządzach,
Irządze 127A,
42-446 Irządze
tel. 34 3543192
e-mail: gops@irzadze.pl
Adres do e-Doręczeń AE:PL-74925-66452-BRUSF-24
Przewiń stronę na samą górę.
Wyszukaj na stronie
Twoja przeglądarka internetowa, bądź system operacyjny, nie wspierają lektora w polskiej wersji językowej.